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Jay Kassirer Ottawa Jan 26, 2010 12:15 pm

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This case study involves two boroughs in London, England, and illustrates the use of integrated marketing. For each target audience, this approach integrates common messaging and synergistic interventions across multiple communication channels, including partners such as physicians, the police, NGOs, and chambers of commerce, as well as home visits that provide personalized travel planning. The initiative also includes cycle training, car sharing clubs, workplace and school programs. Dan will report on impact findings of the three-year pilots a £4.2 million initiative that is one of the largest schemes of its kind anywhere in the world. This case study illustrates the application of traditional social marketing methods, including formative research, setting measurable objectives, audience segmentation and piloting (including a control community.) Preliminary impact findings have indicated substantial changes in travel behaviour.

Tuesday, March 2, from 12:00 to 1:00 pm. Transport Canada is paying for the first 100 Canadian connections to participate in this webinar at no cost. The cost for other participants is $50. For details on this webinar and the other TDM social marketing case study webinars in this series, and to register, go to www.webinars.cullbridge.com

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Cette étude de cas vise deux arrondissements à Londres, en Angleterre, et illustre lutilisation du marketing intégré. Pour chaque public-cible, cette approche intègre des messages communs et des interventions synergiques pour de multiples modes de communication, dont des partenaires comme des médecins, la police, des ONG et des chambres de commerce, de même que des visites à domicile permettant détablir des plans de déplacements personnalisés. Linitiative comprend également une formation à vélo, des clubs dautopartage ainsi que des programmes scolaires et en milieu de travail. Dan fera rapport sur les répercussions des projets pilotes triennaux une initiative de 4,2 M£ qui compte parmi les plus grands projets du genre au monde. Cette étude de cas illustre lapplication de méthodes classiques en matière de marketing social, dont la recherche formative, létablissement dobjectifs mesurables, la segmentation de lauditoire et la mise à lessai (dans une collectivité témoin). Lévaluation des premières répercussions indique un important changement dans les comportements en matière de déplacements.

Le mardi 2 mars, 2010, de 12 h à 13 h. Transports Canada paiera les 100 premières connexions canadiennes pour participer gratuitement à ce webinaire. Le coût pour les autres participants est de 50 $. Pour obtenir les détails sur ce webinaire et autres webinaires détude de cas de marketing social de la GDT dans cette série, de même que pour vous inscrire, allez à http://www.surveymonkey.com/s/FDB9KVX


Jay Kassirer
Cullbridge Marketing, and Tools of Change
Canada
www.cullbridge.com